La summitul european al publicităţii, Joseph Ghossoub, preşedintele IAA Worldwide, a vorbit despre noile forme de comunicare în epoca digitalizării. Ieri, în prima zi a summitului european al La summitul european al publicităţii, Joseph Ghossoub, preşedintele IAA Worldwide, a vorbit despre noile forme de comunicare în epoca digitalizării.
Ieri, în prima zi a summitului european al publicităţii, organizat de International Advertising Association (IAA), Joseph Ghossoub, preşedintele IAA Worldwide, a făcut o declaraţie incitantă: "Publicitatea tradiţională a murit!". Ghossoub s-a referit la pieţele în care tehnologia şi media au atins cote înalte de dezvoltare. Cu siguranţă, în următorii ani, piaţa publicităţii româneşti va asista la "moartea" advertisingului tradiţional.
Summitul European IAA s-a lansat cu mare fast la Sala I.C. Brătianu din Palatul Parlamentului. La ora 9, se făceau ultimele "retuşuri": se ordonau cablurile, se testau microfoanele, cameramanii televiziunilor îşi căutau cel mai potrivit loc de filmare. Primii speakeri ai evenimentului se plimbau pe hol cu hârtiuţe în mâini, repetând în şoaptă discursurile pregătite. În ciuda acestor preocupări, ei au fost politicoşi, salutând pe oricine, chiar şi pe SPP-iştii preşedintelui Traian Băsescu, veniţi din timp să "verifice terenul".
Şeful statului a întârziat 10 minute la cea mai mare reuniune internaţională din acest an a oamenilor de comunicare. "Suntem parteneri, acesta este motivul pentru care am fost invitat", a fost gluma cu care şi-a început discursul preşedintele Traian Băsescu. El a întors privirea spre Felix Tătaru, directorul agenţiei de publicitate GMP, firma care a realizat campaniile lui Băsescu pentru Capitală (2000 şi 2004), campania prezidenţială (2004) şi cea pentru referendumul (mai 2007).
"Mulţi politicieni ar putea să înveţe de la dumneavoastră cum pot avea s