Amatorii de senzatii tari mai au timp doar pana maine pentru a testa noul Fiat Bravo, lansat in cursul zilei de ieri la Iasi de catre concesionarul Auto Padova. Bravo este rezultatul ambitiei producatorilor italieni de a patrunde in cel mai competitiv segment al industriei auto cu o masina demna de traditia italiana, prin toate aspectele sale, unei piete care in 2006 a insumat peste 3, 4 milioane de unitati vandute numai in Europa. Realizat intr-un timp record de circa 18 luni, noul Bravo a avut insa o directie extrem de clar stabilita inca din start de managementul Fiat, o masina autentica, sportiva, robusta, care sa poata ocupa fie garajul unui tanar, fie cel al unei familii, fara a vaduvi nici una dintre parti de placerea condusului.
Accentul pus pe calitatea materialelor, pe impactul vizual al liniilor de design si pe culorile caroseriei, dintre care una este Rosso Maranello, este completat in mod fericit de o serie de inovatii tehnologice, printre care sistemele Blue&Me Nav si Air Bag Smart 2. De asemenea, Bravo este modelul ce a introdus pe piata noua familie de propulsoare pe benzina supraalimentate, denumita T-Jet, bazata pe o noua tehnologie ce asigura un consum redus de combustibil in conditii de performata si sportivitate. Fiat Bravo va fi disponibil atat in versiunea pe benzina cat si in cea diesel, in patru variante de echipare, Active, Dynamic, Emotion si Sport si 5 motorizari. Pretul porneste de la 11.745 Euro fara TVA (13.977 Euro cu TVA), pentru benzina si 13.650 Euro fara TVA (16.244 Euro cu TVA) pentru diesel. In echiparea standard a versiunii de baza Active, Bravo dispune de toate dotarile menite sa asigure confortul si siguranta pasagerilor (airbag sofer si pasager, ABS si EBD, aer conditionat, inchidere centralizata cu telecomanda, servodirectie), in timp ce versiunea Dynamic asigura o echipare peste media clasei, incluzand cl