Poziţionat sub zodia schimbării, Summit-ul European al IAA (International Advertising Association) şi-a inchis ieri porţile. De la 26 septembrie, Bucureştiul a fost capitala europeană a publicitarilor.
Poziţionat sub zodia schimbării, Summit-ul European al IAA (International Advertising Association) şi-a inchis ieri porţile. De la 26 septembrie, Bucureştiul a fost capitala europeană a publicitarilor.
O organizaţia IAA reuneşte profesionişti din comunicare şi din marketing din toată lumea. Biroul romănesc al IAA a fost desemnat să organizeze summit-ul din acest an datorită dinamicii activităţii din ultimul timp şi calităţii proiectelor derulate la iniţiativa sa, dar şi a potenţialului Romăniei ca nou membru al UE. De menţionat in acest context faptul că Romănia reprezintă a şaptea piaţă din UE ca populaţie, dar şi interesul unui mare număr de companii care intenţionează să pătrundă aici, aducănd cu ele nevoia de instrumente de comunicare eficiente.
Prezent la conferinţa de lansare a evenimentului, Joseph Ghossoub (IAA Chairman şi preşedinte al IAA Worldwide) consideră că biroul din Romănia a gestionat cu succes ediţia de anul acesta a summit-ului: "Văzănd rezultatele muncii echipei din Romănia, consider că aceasta are deja abilităţile necesare pentru a organiza chiar şi un summit mondial al asociaţiei". Miza pentru publicitatea locală o constituie schimbul de informaţii: "Important este că industria locală ii poate vedea pe participanţii străini vorbind aici, in timp real, despre ce şi cum lucrează ei chiar in acest moment, in agenţiile sau companiile lor. In acelaşi timp, Romănia căştigă in vizibilitate". Ghossoub consideră că, deşi pentru Romănia publicitatea este incă o industrie tănără, "Europa recunoaşte deja munca romănilor, dovadă premiile internaţionale tot mai numeroase. Performanţa se vede la festivaluri, unde