Revoltati pe multe dintre programele tv transmise
pe numeroasele noastre canale balcanice,
multi cititori ne scriu ridicand o serie de intrebari
la care ar trebui sa raspunda facatorii
sau distribuitorii de emisiuni schiloade.
De ce oare nu se respecta reglementarile in vigoare, ca emisiunile de publicitate sa nu dureze uneori chiar si cate
20-25 de minute, fata de cele opt minute, mi se pare, care sunt admise (...)?".
Ion Chirita
Deocamdata pot fi considerate singurele "evenimente" ale toamnei, o migrare si o renuntare la functia de director. "Migrarea" se datoreaza lui Catalin Maruta, care a parasit postul public, alegand Pro TV, unde tot despre muzica va vorbi cu farmecul si documentarea sa solida, la ora cand, candva, Teo ridica audienta televiziunii din Pache Protopopescu. Postul public a pierdut o vedeta care a plecat cu "rating"-ul dupa ea. Teo, refugiata la Romantica, unde credea ca va starni valuri ca directoare, a esuat si a ramas doar cu show-ul "Teoviziunea", pe care sa speram ca il va scutura de praful manierist ce il caracterizeaza. Multi ne intreaba, de ce aceste migrari ale vedetelor?! Un raspuns sincer nu vor obtine de la ele, iar cu putina logica este usor de dibuit raspunsul: retributiile mai convenabile starnesc migratiile care, de multe ori sunt, apoi, regretate.
Un val de migratii a starnit si infiintarea televiziunii Kanal D. Multi au crezut ca aici vor curge laptele si mierea audientei, dar n-a fost asa, pentru ca, in ciuda eforturilor, programele axate mai mult pe divertisment sunt fade, fara sare si piper. Intr-un mod inexplicabil se cultiva formate imprumutate si exprimate de la altii, care pe telespectatorii nostri n-au reusit sa-i cucereasca. Un exemplu sunt si acele asa zise "reality-show"-uri ce-l au la origine pe acel "Big Brother" care a cunoscut un rasunator es