Japonezii de la compania Mitsubishi Electric au creat un sistem care afiseaza publicitate pe un ecran in functie de sexul persoanelor care trec prin dreptul lui, informeaza joi editia online a publicatiei "Le Monde".
Sistemul a fost aplicat intr-un restaurant si consta intr-o camera video care filmeaza persoanele ce se prezinta la intrarea in local si, pe baza unui dispozitiv special, identifica numarul persoanelor si sexul lor.
"Dispozitivul nu recunoaste persoanele, el stie doar sa numere si sa faca diferenta intre un barbat si o femeie", a declarat un reprezentant al Mitsubishi Electric, Hitoshi Fujimoto, citat de "Le Monde".
Compania urmareste sa-si perfectioneze tehnologia astfel incat sa permita unui bar, de exemplu, sa recunoasca obisnuintele clientilor sai si sa le ofere servicii personalizate.
In acest caz, dispozitivul ar trebui sa se bazeze pe criteriile de identificare preinregistrate intr-o baza de date si ar necesita acordul prealabil al clientilor.
Japonezii de la compania Mitsubishi Electric au creat un sistem care afiseaza publicitate pe un ecran in functie de sexul persoanelor care trec prin dreptul lui, informeaza joi editia online a publicatiei "Le Monde".
Sistemul a fost aplicat intr-un restaurant si consta intr-o camera video care filmeaza persoanele ce se prezinta la intrarea in local si, pe baza unui dispozitiv special, identifica numarul persoanelor si sexul lor.
"Dispozitivul nu recunoaste persoanele, el stie doar sa numere si sa faca diferenta intre un barbat si o femeie", a declarat un reprezentant al Mitsubishi Electric, Hitoshi Fujimoto, citat de "Le Monde".
Compania urmareste sa-si perfectioneze tehnologia astfel incat sa permita unui bar, de exemplu, sa recunoasca obisnuintele clientilor sai si sa le ofere servicii personalizate.