Ionut Oprea a parasit postul de director de comunicare la Media Pro Interactiv pentru a pune bazele primei agentii de blogvertising din Romania. La o luna de la lansare, Blog Agency a primit deja peste 20 de cereri pentru activitati de marketing online si isi propune sa atraga, pentru 2008, jumatate din suma alocata pentru proiecte neconventionale pe Internetul romanesc.
Iulia Pana : Care sunt punctele proiectului Blog Agency in care se reflecta experienta acumulata la Netbridge Investments, Neogen si Media Pro Interactiv?
Ionut Oprea: In toate companiile in care am lucrat m-am ocupat de marketing si comunicare, si asta facem si la Blog Agency. Chiar daca am ales sa lucram cu blogurile ca instrument de comunicare si marketing, in primul rand, si ca mediu de comunicare, in al doilea rand, activitatea noastra la Blog Agency, si a mea in particular ramane cea de planificare si executie a activitatilor de comunicare si marketing pe internet.
Asadar, intreg proiectul Blog Agency este rezultatul experientei pe care am acumulat-o pana acum in toate companiile in care am lucrat. Daca ar fi sa numesc concret ce am invatat din fiecare din aceste companii, cred ca Neogen m-a invatat sa lucrez orientat spre rezultate, Netbridge mi-a oferit o viziune de ansamblu asupra pietei de internet din Romania, iar MediaPro Interactiv a completat viziunea asta cu imaginea pe care o au despre internet celelalte medii.
Andrei: Ce servicii ofera Blog Agency? Convinge-ma sa le aleg.
Ionut Oprea: Asa cum am zis, Blog Agency stie si face marketing si comunicare online. La o luna si ceva dupa lansare, am avut peste 20 de cereri pentru propuneri concrete de activitati de marketing online, nu neaparat pe bloguri, dovada ca si lansarea Blog Agency a fost un success.
Daca vrei sa iti faci un blog personal, cu care sa experimentezi, cel mai simplu e sa iti instal