Vremea calda, zecile de milioane de euro cheltuite pe promovare si cele peste 125 de branduri prezente pe piata au dus consumul de bere din sezonul estival la 700 de milioane de litri, adica o nota de plata de 500 de milioane de euro.
Cele trei luni de vara le-au adus berarilor vanzari aproape egale cu cele din primele cinci luni ale anului. "Lunile de vara aduc intre 36 si 38% din vanzarile de bere realizate anual, insa in acest an un boom important a fost inregistrat in primul trimestru, cand vanzarile companiilor multinationale au crescut cu 37%", spune Constantin Bratu, directorul general al Asociatiei Berarii Romaniei, care grupeaza companiile Heineken Romania, Ursus Breweries, InBev Romania si United Romania Breweries Bereprod (URBB), imbuteliatorul Tuborg si Carlsberg. Vremea calda, zecile de milioane de euro cheltuite pe promovare si cele peste 125 de branduri prezente pe piata au dus consumul de bere din sezonul estival la 700 de milioane de litri, adica o nota de plata de 500 de milioane de euro.
Cele trei luni de vara le-au adus berarilor vanzari aproape egale cu cele din primele cinci luni ale anului. "Lunile de vara aduc intre 36 si 38% din vanzarile de bere realizate anual, insa in acest an un boom important a fost inregistrat in primul trimestru, cand vanzarile companiilor multinationale au crescut cu 37%", spune Constantin Bratu, directorul general al Asociatiei Berarii Romaniei, care grupeaza companiile Heineken Romania, Ursus Breweries, InBev Romania si United Romania Breweries Bereprod (URBB), imbuteliatorul Tuborg si Carlsberg.