Ofertele şi perioada reducerilor sunt mană cerească pentru cei cu buget redus.
Hipermarketul, pentru săraci, magazinul din colţul blocului, pentru cei bogaţi, aşa s-ar putea împărţi, în linii mari, locaţiile în care îşi fac cumpărăturile studenţii. Dacă studentul care nu prea dispune de fonduri e nevoit să se înghesuie în hipermarketuri pentru a-şi face cumpărăturile, fiind dispus să schimbe câteva linii de autobuz ori metrou pentru a ajunge acolo, studentul înstărit îşi cumpără strictul necesar pentru una sau două zile de la magazinele nu foarte mari, în care înghesuiala e inexistentă.
Când vine vorba de haine, studenţii groşi la buzunar preferă mall-urile şi magazinele de firmă din centru, în timp ce colegii lor mai nevoiaşi se îndreaptă către buticurile cu oferte gen „un produs cumpărat, plus unul gratis” sau „orice produs, 10 lei”.
În timp ce tânărul care nu are grija banilor îşi permite să îşi schimbe garderoba în orice perioadă a anului, studentul cu bani puţini aşteaptă perioada reducerilor, singura perioadă în care intră prin magazinele mai scumpe.
Şi produsele achiziţionate diferă, în funcţie de bugetul de care dispune fiecare. Dacă studenţii bogaţi colindă magazinele cu parfumuri fine, cei săraci sunt mulţumiţi atunci când prind, la ofertă, un deodorant mai ieftin.
Telefoanele mobile sunt un alt indicator al bunăstării. În timp ce bogaţii îşi schimbă frecvent respectivul obiect, având obligatoriu un telefon cât mai plat, cu cameră foto, de cel puţin 3 megapixeli şi acces la Internet, studentul căminist trage cât mai mult timp cu putinţă de telefonul vechi. (R.F.)
Ofertele şi perioada reducerilor sunt mană cerească pentru cei cu buget redus.
Hipermarketul, pentru săraci, magazinul din colţul blocului, pentru cei bogaţi, aşa s-ar putea împărţi, în linii mari, locaţiile în care îşi fac cumpărăturile studenţi