Bancpost mizează pe bonusurile acordate persoanelor fizice la începutul perioadei de creditare Concurenţa din ce în ce mai puternică din sistemul bancar autohton determină instituţiile
Bancpost mizează pe bonusurile acordate persoanelor fizice la începutul perioadei de creditare
Concurenţa din ce în ce mai puternică din sistemul bancar autohton determină instituţiile de profil să apeleze la strategii de marketing care mai de care mai atrăgătoare, menite să atragă clienţi.
De la perioade de graţie de multe luni, sau dobânzi minione în primul an de creditare, n-a mai fost decât un singur pas până la sume nerambursabile, acordate clienţilor, în afara creditului contractat.
Prima bancă din România care a apelat la o astfel de strategie pentru atragerea clienţilor este Bancpost. La începutul acestei luni, instituţia bancară a lansat pe piaţă primul credit ipotecar, cu bonus constând în sume nerambursabile.
Practic, toţi cei care contractează un credit ipotecar au posibilitatea de a primi, cu titlu nerambursabil, în momentul încasării creditului, 4% în plus faţă de suma acordată ca împrumut.
La un împrumut de 100.000 de euro, spre exemplu, clientul primeşte 4.000 de euro, sumă ce nu trebuie restituită şi care poate avea orice destinaţie doreşte clientul. Condiţia pentru ca solicitantul să primească bonusul de 4% este aceea ca împrumutul să fie contractat pe termen de minimum 15 ani.
Produse inovative în campaniile de marketing
Fiind prima instituţie bancară care oferă un astfel de produs pe piaţa românească, Bancpost se aşteaptă ca produsul respectiv să fie copiat şi de alte instituţii. "Practic, cu actualele sisteme informatice, un produs nou poate fi parametrizat în câteva ore şi poate fi oferit clienţilor în câteva săptămâni. Acest lucru nu ne împiedică să folosim un produs inovativ pentru campania noastră de market