În urmă cu patru ani, Maria Tudor declara într-un interviu că nu este un obiectiv în sine pentru Zenith să ajungă numărul 1 în piaţa agenţiilor de media, "doar pentru că avem cea mai
În urmă cu patru ani, Maria Tudor declara într-un interviu că nu este un obiectiv în sine pentru Zenith să ajungă numărul 1 în piaţa agenţiilor de media, "doar pentru că avem cea mai mare cifră de afaceri. Mai reprezentative pentru noi sunt numele clienţilor şi campaniile pe care le-am făcut". Între timp, Zenith Media a ajuns numărul 1. Opţiunile Mariei Tudor au rămas aceleaşi.
Adevărul: Zenith Media domină în acest an toate clasamentele agenţiilor de media. Cum explicaţi această poziţie?
Maria Tudor: Te referi la clasamentele după cifra de afaceri... Da, Zenith Media e, în primul rând, o agenţie bună, care livrează foarte bine la clienţi. Piaţa de media a înregistrat an de an creşteri semnificative, iar Zenith Media e în piaţă.
Şi, mai mult decât atât, avem în portofoliu clienţi din categorii cu creşteri mult peste media pieţei, de la servicii financiar-bancare la retail şi industria auto. În plus, atât la nivel local, cât şi european, agenţia a înregistrat succese notabile pe partea de new business.
- Mulţi ani la rând, Zenith Media a ocupat un loc "onorabil" în "coasta" agenţiilor MindShare, Media Insight sau Media Direction. A venit acum "vremea" agenţiei dvs. sau a profitat de o perioadă mai slabă a competitorilor?
- Zenith Media a făcut parte întotdeauna din elita agenţiilor de media, din toate punctele de vedere. Am fost şi suntem o agenţie competitivă, dar competiţia am dus-o mai mult cu noi înşine pentru a ne demonstra că putem fi şi mai buni.
Nu am atacat clienţii altor agenţii şi nu am speculat slăbiciunile celorlalţi, dacă le-au avut. În plus, mai devreme vorbeam despre o piaţă în creştere, deci cred că şansele au fost egale pen