În perioada iulie-septembrie 2007, magazinele online româneşti care au implementat soluţia ePayment au vândut produse şi servicii în valoare de 7,6 milioane euro, numărul tranzacţiilor
În perioada iulie-septembrie 2007, magazinele online româneşti care au implementat soluţia ePayment au vândut produse şi servicii în valoare de 7,6 milioane euro, numărul tranzacţiilor ridicându-se la aproape 88.000.
Conform datelor publicate de RomCard, valoarea totală a pieţei pentru aceeaşi perioadă se situează la 8,1 milioane euro şi 117.000 tranzacţii online. În aceste condiţii, ePayment îşi păstrează poziţia de lider cu 94% cotă de piaţă, calculată în funcţie de valorile tranzacţionate.
Comparativ cu valorile anunţate pentru primele şase luni ale anului, în trimestrul al treilea se observă o uşoară scădere a cifrelor, fenomen normal având în vedere că lunile de vară reprezintă, tradiţional, perioada de concedii când ritmul de cumpărături este mai scăzut. Luna septembrie marchează reluarea ritmului de creştere, cifrele indicând în sistemul ePayment o creştere de 23% faţă de luna august, de la 2,3 milioane euro la aproape 2,8 milioane euro.
"Lunile de vară 2007 ne oferă un amănunt statistic interesant", arată Carmen Sebe, CEO GECAD ePayment. "Cumulat, lunile iunie, iulie şi august, cele mai puţin dinamice din an, au însumat un total de 7,5 milioane euro şi 90.500 de tranzacţii, procesate prin ePayment, ceea ce reprezintă 76% şi respectiv 85% din totalul înregistrat în 2006.
Raportat la nivelul întregului an 2006, perioada ianuarie-septembrie 2007 a înregistrat o creştere de 137% a numărului de tranzacţii cu plata online prin card procesate prin intermediul ePayment şi de 115%, din punctul de vedere al valorii acestora, ajungând la suma de 21,5 milioane euro şi 253.000 de tranzacţii.
Sectoarele care au înregistrat cel mai mare succes în mediu