Circa 60% din numărul total de spoturi de la jurnale au fost difuzate la Pro TV, Antena 1 şi Prima. Ştirile Pro TV deţin supremaţia audienţei în luna septembrie, atât în mediul urban, Circa 60% din numărul total de spoturi de la jurnale au fost difuzate la Pro TV, Antena 1 şi Prima.
Ştirile Pro TV deţin supremaţia audienţei în luna septembrie, atât în mediul urban, cât şi la nivel naţional. Observatorul continuă cursa de urmărire, deşi audienţa sa în oraşe s-a plasat la două puncte în urma rivalilor de la Pro. Reclamele pentru automobile şi bănci au asaltat programele de ştiri.
La nivel naţional, în septembrie, ierarhia audienţelor pentru programele din prime time se prezintă astfel: Ştirile Pro TV (5,1%), Jurnalul TVR 1 (3,9%) şi Observator (3,1%). În mediul urban, clasamentul e puţin schimbat: Ştirile Pro TV (6,2%), Observator (4%), Jurnalul (2,9%). Situaţia nu este foarte diferită de lunile precedente.
Oricum, topurile sunt irelevante, contează până la urmă "compoziţia" publicului telespectator pentru fiecare program în parte şi volumul vânzărilor de publicitate. Pe cele opt programe de ştiri analizate, au fost difuzate 9.200 de spoturi publicitare. Observatorul (cu programul propriu-zis, rubricile Meteo şi Sport) a difuzat 1.849 de reclame, fiind emisiunea de ştiri din prime time care a avut cel mai mare volum de publicitate. Pe locurile următoare s-au aflat Focus 18 (1.811) şi Ştirile Pro TV (1.766).
Sportul de la Pro TV, împănat cu reclame
Aproape 60% din numărul total de spoturi din cadrul emisiunilor de ştiri din prime time au fost difuzate de Antena 1, Prima TV şi Pro TV. Interesant de remarcat este faptul că rubrica de sport a Ştirilor Pro TV conduce în topul emisiunilor de profil cu cel mai mare număr de reclame difuzate: 792. Această cifră reprezintă 45% din totalul spoturilor difuzate în luna septembrie în cadrul pro