Jeffre Jackson este account planner in cadrul companiei Open Intelligence Academy. Jackson si-a inceput cariera in postura de copywriter in grupul BBDO. A trecut apoi pe la Goodby Silverstein and Partners si Wieden + Kennedy Amsterdam, unde a devenit Planning Director si a lucrat pentru clienti precum Microsoft, Nike, Siemens, Vodafone si Gore-Tex. Prezent in Romania cu ocazia conferintei Masterplan 2007, Jackson crede ca domeniul in care lucreaza se va transforma complet in urmatorii ani.
Wall-Street: V-a placut conferinta?
Da, mi-a placut. Din pacate, a trebuit sa ma pregatesc pentru seminarul de maine si nu am participat decat la prima parte a acesteia, insa pot spune ca a fost interesanta si mi-a placut. Unul din motivele pentru care mi-a placut a fost ca am avut ocazia sa aud aceleasi intrebari tipice provenind din perspective diferite. Cred ca e interesant sa vezi ce se intampla cu strategia, pe o piata care creste intr-un ritm atat de alert.
Wall-Street: Care sunt aceste intrebari tipice, comune, pe care sunteti obisnuit sa le auziti?
Cred ca una din cele mai comune intrebari este chiar “Ce inseamna strategia?”. Toti cei de aici erau interesati de comunicare si strategie. Unii isi spun, la fel ca mine, “account planners”, dar ce mi se pare interesant este ca suntem mereu putin nesiguri cand vine vorba de ce inseamna strategia si cu ce se ocupa planner-ii de fapt.
Wall-Street: Cu ce se ocupa planner-ii de fapt ?
Buna intrebare! Cred ca daca ai intreba persoane diferite, ai primi raspunsuri diferite. Eu cred ca indatorirea unui strateg este aceea de a pastra o perspectiva larga asupra lucrurilor, de a ajuta agentiile de comunicare sa dea nastere unor idei relevante, interesante si eficiente. Totodata, nu cred ca planner-ii sunt absolut necesari pentru a produce comunicare de calitate. Motivul pentru care atatea agentii aleg,