Un stil cuceritor, "teatru coregrafic"
Teatrul de Comedie a "prefatat" deschiderea stagiunii cu "Galy Gay", printr-un spectacol original de "teatru-dans", o productie am putea spune a "scolii de dans contemporan" apartinand lui Gigi Caciuleanu.
In ultima vreme, teatru-dans a inceput sa se impuna, sa isi caute si sa-si consolideze un drum. O surpriza placuta produce Gigi Caciuleanu, venit sa dea un sprijin acestui gen nou in miscarea noastra artistica. Gigi Caciuleanu este un maestru recunosut pe plan international. Multi pastreaza in amintire evolutiile sale extraordinare in cadrul "Nocturnelor". Artistul a parasit apoi tara si a continuat afirmarea harului sau la Paris. Original in concept, el a intemeiat o "scoala de dans contemporan" pe care, iata, o extinde si acasa, prin amabila gazduire a Teatrului de Comedie, mereu interesat de noi proiecte.
Cu toate ca a fost adoptat de francezi, Gigi Caciuleanu, asa cum marturiseste, si-a pastrat "intacte radacinile, dragostea si mandria" pentru originea sa. Ca dovada este si spectacolul "OuiBaDa", in stilul teatrului coregrafic pe care le-a impus prin "Mozartissimo", "Piazza Italia" sau "Adieu Odéssa", numai ca actualul proiect incearca si reuseste stralucit sa fructifice specificul national prin dans contemporan. Mai intai montajul muzical demonstreaza apropierea de acest specific, imbinand de la melodii folclorice celebre cu Maria Tanase, pana la romante cu Ioana Radu, de la muzica usoara cu Corina Chiriac pana la... productii de succes ale grupului Parazitii. Pare socant acest montaj muzical dar este surpinzator de coerent materializat prin dans in ideea de a ilustra comunicarea pasiunii si a poftei de viata a individului, cat si tristetile sale. Gigi Caciuleanu concepe dansul ca o explozie de vitalitate, cu bucurii si infrangeri. Spectacolul sau beneficiaza de scenografia reusita a Corinei Gramosteanu, i