Reţeaua V+O Communication a fost achiziţionată de grupul irlandez de comunicare International Marketing & Sales Group (IMSG). Valoarea estimată a achiziţiei este de aproximativ 10,75 milioane de Reţeaua V+O Communication a fost achiziţionată de grupul irlandez de comunicare International Marketing & Sales Group (IMSG). Valoarea estimată a achiziţiei este de aproximativ 10,75 milioane de euro. IMSG va prelua toate acţiunile V+O Communication pe parcursul următorilor patru ani.
"Am ales parteneriatul cu IMSG datorită creşterii înregistrate de grup până acum şi datorită capacităţii sale de asimilare a companiilor de comunicare din ţările emergente. Parteneriatul cu IMSG va oferi atât clienţilor, cât şi echipei noastre beneficii", a declarat Thomas Varvistiotis, preşedinte V+O Communication.
Reţeaua s-a lansat în anul 2000 în Grecia şi are birouri în Atena, Sofia şi Bucureşti. V+O Communication s-a lansat în România în 2006 şi are zece clienţi: Cosmote, Romtelecom, Microsoft, IKEA, Germanos, Real, Metro, Garanti Bank, OTE şi Coca-Cola. IMSG a mai încheiat un parteneriat în acest an cu agenţia românească de publicitate Friends Advertising.
Cine este IMSG
Companie irlandeză, cotată la Bursa din Londra începând cu 2005, asigură servicii de marketing, vânzări, retail, internet, cercetări de piaţă şi traininguri. Compania activează în 21 de ţări din Europa de Est şi Asia.
IMSG intenţionează să ajungă numărul zece în topul companiilor de marketing prin achiziţiile pe care urmează să le realizeze ajungând la o valoare de 500 milioane de euro. Veniturile reţelei IMSG în 2006 au fost de 96,5 milioane de dolari, iar profitul a atins 33,8 milioane de dolari.
IMSG are clienţi din domeniile FMGC (Pepsi, Mars, Danone, Coca-Cola, Unilever), retail (IKEA, Metro), telecom (Nokia, Vodafone, Motorola, XEROX), bănci şi asigurări (Raiffen