Publicitatea la pensiile private va ajunge la o cifra de 10 pana la 15 milioane de euro, arata specialistii in media de la companiile Starlink Group, Brand Connection si Starcom, citati de Newsin.
Director executiv la Starlink Group, Eugen Terchila, a declarat ca investitiile nete in media, pana la sfarsitul anului, ale tuturor fondurilor de pensii private, pentru pilonul II si pilonul III, vor depasi 15 milioane de euro.
"Investitia neta in publicitate pana la sfarsitul anului 2007 este foarte mare datorita pilonului II de pensii, depasind 15 milioane de euro. Ne asteptam ca publicitatea pentru pilonul II sa reprezinte peste 60% din totalul investitiei pentru serviciile de pensii private", a declarat Terchila.
El a mai spus ca televiziunea va fi principalul canal de promovare. Crina Bibicu, client service director la agentia de media Brand Connection, a precizat ca, pana la sfarsitul anului, companiile care, pe langa pensii private, ofera si servicii bancare, vor avea un buget total net pe media intre sapte milioane si 10 milioane de euro.
Managerul Brand Connection este de parere ca televiziunea va fi mediul principal de promovare a pensiilor obligatorii. Specialistii de la compania de media Starcom estimeaza un buget net cheltuit pentru publicitatea fondurilor de pensii private obligatorii, pana pe 17 ianuarie anul viitor, de aproximativ 15 milioane de euro.
"Pentru 2008, bugetul va fi nesemnificativ comparativ cu 2007. Pana pe 17 ianuarie, toti angajatii in varsta de pana la 35 ani vor fi repartizati la unul dintre fondurile de pensii cu administrare privata. Dupa aceasta data, nu se vor mai comunica date decat pentru noii angajati. Acestia vor fi foarte putini ca numar si o campanie de amploarea celei de acum nu ar mai avea justificare", au explicat specialistii Starcom.
Ei au estimat ca 50%