Afacerile mici in curs de dezvoltare nu inseamna doar vizibilitate imediata si vad comercial promitator, fapt demonstrat de succesele antreprenorilor care isi desfasoara activitatea din propria locuinta si confirmat de recentele exemple aparute in editia online a cotidianului The New York Times.
Un astfel de exemplu este afacerea americancei Lynne Killey, care si-a deschis un spa si a inceput productia unei game de produse cosmetice naturale chiar din propria casa situata in Pagosa Springs, Colorado. Killey a urmarit, inca de la inceput, un singur scop: acela de a-si consolida si mai mult afacerea de succes, denumita sugestiv Queen Bee Skin Care.
“Cand vorbesc despre afacerea mea, ma refer intotdeauna la persoana a treia. Am facut si un logo, Stella, facturand sub acest nume”, a declarat Killey pentru New York Times.
Vara trecuta, Killey a avut ocazia de a-si prezenta afacerea catorva redactori apartinand unor publicatii de profil. Aceasta le-a marturisit secretul obtinerii produselor cosmetice in propria bucatarie. “Am realizat atunci ca, dimpotriva, acest lucru ar putea reprezenta un avantaj competitiv. Stateam in fata persoanelor pe care trebuia sa le impresionez, iar acestia s-au declarat incantati de faptul ca imi fabric singura produsele in bucatarie”. Acel moment a insemnat pentru Killey si regandirea stategiei de dezvoltare a afacerii.
In Statele Unite, aproximativ 50% din afaceri isi au startul in propria locuinta, ca in cazul lui Lynne Killey. “Locul nu mai conteaza”, sustine Maggie Jackson, autoarea volumului “What’s Happening to Home”, editura Sorin Books, 2002, citata de The New York Times. Jackson considera ca imbinarea vietii personale din intimitatea caminului cu discutiile de afaceri de la capatul firului telefonic demonstreaza abilitatile antreprenorilor de astazi si reprezinta inca un semn al noii generatii din secolul 21.