Circa 39% din români declară că sunt interesaţi în primul rând de calitatea alimentelor când merg la cumpărături. 22%din români mănâncă zilnic cartofi prăjiţi, potrivit studiului Circa 39% din români declară că sunt interesaţi în primul rând de calitatea alimentelor când merg la cumpărături.
22%din români mănâncă zilnic cartofi prăjiţi, potrivit studiului GfK, realizat în oraşe cu o populaţie mai mare de 200.000 de locuitori.
International Advertising Association (IAA) - filiala România, organizaţie ce reprezintă interesele agenţiilor şi clienţilor publicitari, în parteneriat cu CNA, va lansa o campanie de educaţie alimentară la jumătatea lunii noiembrie. Costurile campaniei vor depăşi un milion de euro.
IAA va organiza o licitaţie, săptămâna viitoare, pentru selectarea agenţiilor de publicitate şi de PR care vor dezvolta această campanie integrată de informare. Promovarea se va face pe tv, radio, outdoor, online şi vor fi organizate mese rotunde, conferinţe, sponsorizări de evenimente sportive şi alte activităţi de PR. "Valoarea totală a campaniei va sări de un milion de euro", a declarat Victor Dobre, directorul executiv IAA - România, citat de Newsin.
În acest scop, a fost comandat un studiu către GfK România, menit să identifice obiceiurile de consum ale copiilor şi adulţilor. Un element important relevat de studiu este că 93% din repondenţi au auzit de anunţul difuzat la sfârşitul calupurilor publicitare, impus în acest an de către CNA: "Pentru sănătatea dumneavoastră evitaţi excesul de sare, zahăr şi grăsimi". Dintre aceştia, 46% consideră utilă această avertizare, iar 13 procente nu cred că anunţul este folositor.
Un aspect interesant a fost şi abordarea obiceiurilor de cumpărare în ceea ce priveşte alimentele pentru copii. Repondenţii formaţi din 123 de mame şi copii au răspuns în proporţie de 37% că pun pe primul loc