Vanzarile de cafea in retail au crescut cu 15,6% in primul semestru, ajungand la aproape 400 mil. lei (120 mil. euro), potrivit datelor companiei de cercetare a pietei Nielsen. In aceeasi perioada, consumul din retail a ajuns la 10.270 de tone, cu 12% mai
Cel mai mare segment al pietei, cafeaua prajita, cu vanzari de 72 de milioane de euro in primul semestru al acestui an, se imparte intre Jacobs (Kraft), Elite (Strauss-Elite), Tchibo (Tchibo Germania), Nova Brasilia (Kraft Foods) si Fortuna (Cafea Fortuna), branduri care detin cumulat o cota valorica de 90%. Vanzarile de cafea in retail au crescut cu 15,6% in primul semestru, ajungand la aproape 400 mil. lei (120 mil. euro), potrivit datelor companiei de cercetare a pietei Nielsen. In aceeasi perioada, consumul din retail a ajuns la 10.270 de tone, cu 12% mai
Cel mai mare segment al pietei, cafeaua prajita, cu vanzari de 72 de milioane de euro in primul semestru al acestui an, se imparte intre Jacobs (Kraft), Elite (Strauss-Elite), Tchibo (Tchibo Germania), Nova Brasilia (Kraft Foods) si Fortuna (Cafea Fortuna), branduri care detin cumulat o cota valorica de 90%.