Audienţele meciurilor de fotbal din campionatul intern sunt superioare altor competiţii, deşi în unele cazuri, rezultatele sportivilor români sunt mai mari decât ale fotbaliştilor din prima Audienţele meciurilor de fotbal din campionatul intern sunt superioare altor competiţii, deşi în unele cazuri, rezultatele sportivilor români sunt mai mari decât ale fotbaliştilor din prima ligă.
Ratingurile unor curse de Formula 1 sau ale unor partide de rugby din recentul Campionat Mondial au depăşit "matineele" din Liga II. Kanal D a început să livreze audienţă la meciurile din Liga I faţă de partidele din primăvară.
După 10 etape consumate în campionatul intern de fotbal, topul audienţei este dominat de partidele transmise de Kanal D (care deţine opţiunile I şi a IV-a pentru difuzarea meciurilor din etapă) şi Antena 1 (opţiunea a II-a). Spre deosebire de partidele difuzate de Kanal D, în primăvara acestui an (în returul ediţiei 2006-2007), când audienţele erau modeste (televiziunea de abia se lansase şi unii microbişti habar n-aveau de această staţie), începutul toamnei a adus pentru canalul turcesc şi primele ratinguri notabile în fotbal. Astfel, derbyul Steaua - Rapid a obţinut un rating de 9,6% la nivel naţional şi 10,3% în mediul urban. (Audienţele din acest material se referă la întregul program fotbalistic).
Derby-urile tradiţionale care se vor mai disputa în acest sezon, Steaua- Dinamo şi Dinamo-Rapid, vor înregistra cu siguranţă vârfuri de audienţă pe Kanal D, respectând ratingurile mari din anii precedenţi. Dar, spre deosebire de anii trecuţi, când cele trei echipe din Bucureşti îşi disputau supremaţia, de această dată au intrat în jocul audienţelor CFR Cluj, FC Vaslui, Poli Timişoara şi Unirea Urziceni.
Faptul că un meci ca Unirea Urziceni - Steaua face un rating de 5,8% (record pentru Naţional TV, o staţie cu un brand mai slab dec