Agenţiile româneşti de publicitate McCann-Erickson, Grey Bucureşti, Webstyler, Starcom Media România, Graffiti BBDO România şi Friends Advertising au fost desemnate câştigătoare, marţi, în Agenţiile româneşti de publicitate McCann-Erickson, Grey Bucureşti, Webstyler, Starcom Media România, Graffiti BBDO România şi Friends Advertising au fost desemnate câştigătoare, marţi, în prima seară a galei festivalului internaţional Golden Drum 2007 (Slovenia), anunţă NewsIn.
McCann Erickson a câştigat un Golden Watch pentru lucrarea "Sprite Icstrim - Help Line", realizată pentru Sprite la categoria "Campanii de publicitate". La aceeaşi categorie, Grey a fost recompensată cu trofeul Golden Watch pentru campania "Nu tăia pădurea ca-n codru", realizată pentru Agenţia de Monitorizare a Presei (AMP).
Webstyler a primit un Silver Drum la secţiunea Comunicare Interactivă cu campania: "Alo… 322? Vreau preşedintele înapoi!", realizată cu ocazia referendumului. Starcom a fost recompensată cu un Silver Drum la Media pentru lucrarea "1 din 8 femei", realizată pentru Avon, lucrare care a câştigat, în acest, an şi trofeul de argint la Cannes Lions.
Agenţia Graffiti BBDO a câştigat două trofee: Open Ad Golden Drum Big Idea Award şi OpenAd Print, ambele fiind atribuite aceleiaşi lucrări, "Ghidul". Această creaţie nu a fost contractată de clientul Yale pentru că este... un "ghid" de spargere al yalelor. "Ne-au cam speriat părerile celor doi avocaţi consultaţi în chestiunea ad-ului problemă - infracţiune conform Art. 324 Cod Penal şi sancţionată cu închisoare... de la 3 luni la 3 ani", povesteşte Dan Stănescu, copywriter Graffiti BBDO.
Agenţia Friends Advertising a câştigat un trofeu la aceeaşi categorie Open Ad Golden Drum Ideas, cu lucrarea "Fata". Restul premiilor festivalului internaţional de publicitate Golden Drum 2007, pentru categoriile Press, Outdoor,