În această toamnă, opt radiouri luptă pe piaţa publicităţii pentru a câştiga audienţă în sondajele ce vor fi oficializate în decembrie A devenit o obişnuinţă ca, în fiecare
În această toamnă, opt radiouri luptă pe piaţa publicităţii pentru a câştiga audienţă în sondajele ce vor fi oficializate în decembrie
A devenit o obişnuinţă ca, în fiecare toamnă, marile radiouri să-şi lanseze campaniile de promovare pentru a-şi atrage ascultătorii. De ce toamna? Pentru că în această perioadă se derulează cercetările institutelor de sondaj, IMAS şi Mercury, ale căror rezultate vor fi oficializate la începutul lunii decembrie.
Aşadar, este absolut normal ca radiourile să desfăşoare aceste acţiuni pentru a câştiga ascultători (adică audienţă şi, implicit, volume de publicitate) şi pentru ca brandurile lor să rămână în conştiinţa publicului.
De altfel, Laura Chivu, Group PR&Promotion Manager la Radio 21 & Europa FM, recunoaşte că "suntem în plin proces de sondare a audienţei radio, aşa că principalul obiectiv al nostru este creşterea audienţei Radio 21. Apoi, fidelizarea ascultătorilor deja existenţi." Despre Europa FM, Laura Chivu spune că promovarea acestui post urmăreşte "să întărească percepţia ascultătorilor. Obiectivul este creşterea notorietăţii faţă de oferta muzicală a Europa FM".
Radio 21 a lansat pe 27 august campania de comunicare pentru "Nuntă pe NeVe", un radio reality show, în care doi oameni se căsătoresc fără să se vadă decât în faţa ofiţerului Stării Civile. S-au selectat mai întâi miresele, din 500 de candidate, apoi s-au ales mirii din 700 de înscrişi.
Mireasa i-a ascultat în direct pe radio pe fiecare dintre cei cinci semifinalişti. Apoi a ales unul. Mireasa Virgină şi Mirele Teolog au spus "Da!", chiar ieri! În viziunea celor de la Radio 21, este prima campanie bazată pe conţinut, şi nu pe câştigul material imediat şi a