Mihai Trandafir este unul dintre "locotenenţii" lui Bogdan Enoiu, şeful agenţiei de publicitate McCann-Erickson. A început "de la munca jos" (junior) şi în câţiva ani a ajuns directorul
Mihai Trandafir este unul dintre "locotenenţii" lui Bogdan Enoiu, şeful agenţiei de publicitate McCann-Erickson. A început "de la munca jos" (junior) şi în câţiva ani a ajuns directorul diviziei de media, care administrează bugete de zeci de milioane de euro. E greu de spus dacă Trandafir are în raniţa sa "bastonul de... enoist".
Adevărul: Spre deosebire de Bogdan Enoiu şi Adrian Boţan, care au devenit "branduri", tu eşti o prezenţă discretă la imaginea McCann-Erickson. Este opţiunea omului de media, care negociază bugete, sau îi laşi deliberat pe cei doi să se ocupe de imaginea agenţiei?
Mihai Trandafir: Cred că atât Bogdan Enoiu, cât şi Adrian Boţan au făcut o treabă excelentă în ceea ce priveşte imaginea McCann pe piaţa românească şi în peisajul regional. Ca şi companie era normal să ne focusăm pe comunicarea recunoaşterii de care ne-am bucurat în ultimii ani şi pe plan strategic şi creativ, mai ales că la capitolul media lucrurile erau clare şi McCann domină piaţa deja de mulţi ani. Nu cred că mai era nevoie să spunem ceva...
- Universal McCann este o divizie a agenţiei McCann România. Pentru că nu are personalitate juridică, bilanţul său nu se găseşte la Ministerul Finanţelor. De fapt, pe ce "teren" joacă Universal când se fac clasamentele din publicitate: la agenţii de media sau la agenţii de publicitate?
Pentru cine vrea să se piardă în formalităţi, există multe feluri în care poţi privi lucrurile. Însă, din punctul de vedere al clienţilor sau al partenerilor furnizori de media, noi suntem acea companie care de mulţi ani este lider în furnizarea serviciilor de media în România. De aceea, am fost cu atât mai surprinşi să vedem în câteva z