Hatice Kolat are o experienţă de 15 ani în televiziune. Şi-a început cariera la prima televiziune "liberă" din Turcia. Ea susţine că piaţa tv turcească este mult mai competitivă decât
Hatice Kolat are o experienţă de 15 ani în televiziune. Şi-a început cariera la prima televiziune "liberă" din Turcia. Ea susţine că piaţa tv turcească este mult mai competitivă decât cea din România, aşa că nu pare intimidată de puzderia de staţii de la noi. Crede că postul Kanal D va ajunge la finalul acestui an printre primele cinci televiziuni din ţară.
Adevărul: În martie anul acesta, Kanal D avea 29.000 de telespectatori în mediul urban. În septembrie, după şapte luni de la lansare, Kanal D are 41.000 de telespectatori pe minut. Nu este cam puţin pentru investiţia în acest post?
Hatice Kolat: Nu ştiu exact datele, dar pot să vă spun că este foarte dificil să schimbi obiceiurile de consum ale oamenilor după opt luni. Am intrat pe o piaţă foarte competitivă, aşa că este foarte greu să schimbi obiceiul de consum şi, într-un timp scurt, să ajungi la un nivel ridicat de audienţă, să adopţi şi să impui programe şi formate noi, şi asta doar cu câteva celebrităţi.
Nu ar fi fost rezonabil dacă am fi spus că vom fi unul dintre canalele de top în opt luni sau până la sfârşitul anului. Nu este logic şi nu este fezabil. Cred că, acum, Kanal D este una dintre televiziunile care promit. Putem vorbi despre îmbunătăţiri ale ratingului şi notorietăţii, dar avem nevoie de mai mult timp. Venim de pe o piaţă foarte competitivă, aşa că suntem pregătiţi.
- Cum se pregăteşte Kanal D să înfrunte competiţia?
În România, programele străine şi ştirile sunt foarte populare, în termeni de rating, aşa încât noi încercăm să aducem mai multe producţii locale, mai "româneşti". În prezent, reality-show-urile au succes şi multe televiziuni fac foarte bine aceste program