Majoritatea acestor programe înregistrează ratinguri care se zbat între 0,5% şi 2% în mediul urban. 328.000 de telespectatori reprezintă recordul de audienţă înregistrat pentru un Majoritatea acestor programe înregistrează ratinguri care se zbat între 0,5% şi 2% în mediul urban.
328.000 de telespectatori reprezintă recordul de audienţă înregistrat pentru un asemenea program în perioada 1.IX - 21.X
În debutul acestui sezon (septembrie - 21 octombrie), audienţele medii ale talk-show-urilor de pe piaţă au oscilat între 0,5% şi 2%, în mediul urban. Aproape toate ediţiile, indiferent de ora şi ziua de difuzare, se chinuiesc să treacă pragul celor o sută de mii de telespectatori.
Cele două produse ale televiziunii publice, "Între bine şi rău" şi "Faţă în faţă", stau mai bine în sondajele de audienţă datorită orei de difuzare şi a brandului TVR 1. Mai mult, formatul în care evoluează Liviu Mihaiu, poate cel mai bun câştig în materie de om de talk-show tv din acest an, generează cu real interes.
În perioada analizată, au fost difuzate trei ediţii, toate depăşind 250.000 de telespectatori (2,6% puncte de rating).
Chiar şi revenirea lui Marius Tucă, după o absenţă îndelungată (câte "sute de ani" să fi trecut?), nu a resuscitat interesul telespectatorilor pentru această... "specie". Audienţele primelor patru ediţii ale programului său au variat între 99.000 (1%) şi 144.000 de telespectatori (1,4%).
Rezultate bune faţă de alte "produse" care stau de ani buni pe piaţă. Oricum, Tucă revine într-o altă piaţă faţă de cea pe care a părăsit-o, una mult mai fragmentată, mai nervoasă, dar cu telespectatori mai obosiţi.
Turcescu - Gâdea, meci egal
Umăr la umăr sunt două produse premium: "100%", al lui Robert Turcescu, şi "Sinteza" lui Mihai Gâdea. Amândouă sunt consecvente formulelor consacrate: încruntat-inchizitorial