Vanzarile magazinelor romanesti online ar putea creste cu 30% in perioada sarbatorilor de iarna, fata de veniturile medii pe care le inregistreaza intr-o perioada normala de cumparaturi din cursul anului, se arata intr-un comunicat al integratorului de solutii pentru comert electronic, Gecad ePayment.
In perioada noiembrie decembrie 2006, media lunara a cumparaturilor cu plata online prin card in magazinele care folosesc solutia ePayment(R) a crescut cu 10% fata de luna precendenta din acelasi an.
"Pentru un magazin online obiectivele de sarbatori sunt atingerea unui volum maxim de vanzari, epuizarea stocurilor de produse greu vandabile si cresterea profitului. Cu o strategie corect dimensionata in functie de resursele si nevoile magazinului, volumul creste cu aproximativ 30% in perioada sarbatorilor si apoi in luna ianuarie" sustine in comunicat account manager Gecad ePayment, Mihai Manoliu.
Spre deosebire de mediul clasic, in cel online decizia de cumparare se formeaza in primele secunde de la intrarea pe site si poate disparea la fel de repede daca acestea nu respecta conditiile de credibilitate.
"Design-ul actualizat de sarbatoare, descrierile cuprinzatoare cu imagini ale produselor, instrumentele interactive si mesajele directe care cheama la actiune si alte elemente care dau credibilitate pot ridica rata de conversie din vizitatori in cumparatori cu pana la 2,5%", afirma web marketing manager Gecad ePayment, Adriana Iordan.
Vanzarile magazinelor romanesti online ar putea creste cu 30% in perioada sarbatorilor de iarna, fata de veniturile medii pe care le inregistreaza intr-o perioada normala de cumparaturi din cursul anului, se arata intr-un comunicat al integratorului de solutii pentru comert electronic, Gecad ePayment.
In perioada noiembrie decembrie 2006, media lunara a cumparaturi