Ultimul filmulet care face senzatie (si, in consecinta, trafic enorm) pe Internet este filmat prin gaura cheii si se spune ca ii are ca protagonisti pe Monica si Irinel Columbeanu facand sex oral.
Povestea a plecat de la ziarul CanCan, care a difuzat pe site filmuletul "la cererea cititorilor". Reprezentantii publicatiei explica intr-un articol cum, initial, s-a refuzat cumpararea filmuletului de la tanarul care l-a oferit contra cost redactiei. Apoi, s-a decis realizarea unui sondaj printre cititorii CanCan, care au fost intrebati: "Ati dori sa vedeti pe site-ul ziarului nostru filmul care prezinta partida de sex oral dintre Irinel si Monica Columbeanu?". Deoarece 94,11% dintre cititori au raspuns afirmativ, publicatia a decis sa difuzeze filmul, postat intre timp de un anonim si pe YouTube.
O cautare pe Google iti arata ca filmuletul a fost preluat rapid de nenumarate site-uri sau bloguri, multe dintre acestea precizand cu ipocrizie ca au dubii ca ar fi autentic. Este tot mai evident ca ziarele sunt obsedate de tiraj, televiziunile de rating, site-urile de trafic. Sau, intr-un singur cuvant, de audienta.
Numai ca, in opinia noastra, difuzarea filmuletului in care se spune ca Monica si Irinel Columbeanu fac sex oral este act pornografic, nu demers jurnalistic.
In ce priveste explicatia CanCan ca difuzeaza filmul " la cererea cititorilor", mi-am amintit de conferinta lui Catalin Tolontan, de la Inovatia in Media. Jurnalistul de la Gazeta Sporturilor atragea atentia colegilor sai ca de prea multe ori cititorii fac (radical) agenda ziaristului, insa acesta trebuie sa aleaga metoda potrivita pentru a furniza informatia de interes. Catalin arata ca trebuie sa avem curajul de a-l contrazice pe cititor, cu argumente, si sa-i spunem adevarul, chiar cand nu vrea sa-l auda.
Ziare.com a decis sa nu preia filmuletul. I