Învatatorii sau profesorii de româna pot câstiga un premiu de 300 de euro (în materiale didatice) daca elevii lor se vor dovedi a fi cei mai activi în cadrul concursului de creativitate "Povesti de la bunica", initiat de Cargill Oils SA cu sprijinul Ministerului Educatiei, Cercetarii si Tineretului. Concursul, care tinteste întreg universul elevilor din ciclurile primar si gimnazial (vârste cuprinse între 7-15 ani), are ca finalitate identificarea celor mai frumoase 42 de povesti despre bunicile din România. Povestea câstigatoare va fi premiata si transpusa într-un spot publicitar al brandului Untdelemn de la Bunica, difuzat în 2008. "Dupa lansarea campaniei, în septembrie 2007, am primit mai multe mesaje de la diverse cadre didactice din tara care ne-au felicitat pentru initiativa si chiar au venit cu propuneri de îmbunatatire a campaniei. Astfel ca ne-am decis sa le rasplatim cumva eforturile celor care se implica în aceasta actiune extra-scolara si am adaugat un premiu de 300 de euro în materiale didactice, premiu ce va reveni profesorului de româna sau învatatorului care va avea cel mai mare numar de elevi înscrisi în concurs", a declarat Angela Dinu, Marketing Manager Cargill Oils SA. În ceea ce priveste scrisorile primite, pâna la data de 13 noiembrie 2007, primul loc al podiumului era împartit de Vaslui si Bucuresti, cu câte 20,3% din totalul scrisorilor transmise, ele fiind secondate, la mica distanta, de Prahova (17,2 %). Al treilea loc în ierarhia judetelor cu cei mai creativi si mai harnici copii era detinut, la acea data, de Brasov (10,9%). Concursul, care se va încheia la data de 30 decembrie 2007, beneficiaza de premii totale în valoare de 8.300 de euro, iar campania integrata "Povesti de la bunica", incluzând componente de PR, BTL, ATL si media, are un buget total de aproximativ 500.000 de euro. Initiativa Cargill Oils a fost salutata de Ministeru