Humber Hawk (1945- 1948)
Deşi a făcut parte din colecţia Humber de după război, modelul a fost ceva mai mult decât o simplă schimbare a designului din 1930. Noul model a fost remarcabil şi a rămas aşa de 60 de ani încoace
Lancia Lambda (1922- 1931)
Poate părea că a avut viaţă îndelungată, dar Lambda a fost cu mult înaintea vremurilor, având prima suspensie independentă.
Lanchester (1946- 1951)
Este maşina care ar fi trebuit să propulseze Lanchaster în marea ligă. Dar luxosul model de familie era prea scump pentru majoritatea cumpărătorilor, aşa că a ieşit repede de pe piaţă
Alvis TA14 (1946- 1950)
Alvis a reuşit să supravieţuiască până astăzi, dar nu a mai făcut maşini pentru şosea din anii ’60
Fiat 500 (1949- 1954)
Lookul simpatic şi dimensiunile mici i-au adus acestui model porecla de Topolino, adică Mickey Mouse. Echipat cu un motor de doar 569 cc, Topolino nu era mai rapid decât un „rozător” (E.H.)
Humber Hawk (1945- 1948)
Deşi a făcut parte din colecţia Humber de după război, modelul a fost ceva mai mult decât o simplă schimbare a designului din 1930. Noul model a fost remarcabil şi a rămas aşa de 60 de ani încoace
Lancia Lambda (1922- 1931)
Poate părea că a avut viaţă îndelungată, dar Lambda a fost cu mult înaintea vremurilor, având prima suspensie independentă.
Lanchester (1946- 1951)
Este maşina care ar fi trebuit să propulseze Lanchaster în marea ligă. Dar luxosul model de familie era prea scump pentru majoritatea cumpărătorilor, aşa că a ieşit repede de pe piaţă
Alvis TA14 (1946- 1950)
Alvis a reuşit să supravieţuiască până astăzi, dar nu a mai făcut maşini pentru şosea din anii ’60
Fiat 500 (1949- 1954)
Lookul simpatic şi dimensiunile mici i-au adus acestui model porecla de Topolino, adică Mickey Mouse. Echipat cu un motor de doar 569 cc, Topolino nu era mai