Mai multi operatori locali de publicitate indoor au pus bazele unei asociatii care urmareste stabilirea unor metode universale, eficiente si ieftine de masurare a audientelor, dar si eliminarea “relelor practici” din industrie. Prima actiune a proaspetei Asociatii Romane de Indoor Advertising are loc astazi, la Cluj-Napoca.
“Noi am alunecat foarte repede pe configuratia BRAT, exemplu in care mai multe organizatii media s-au asociat pentru a gasi o metoda eficienta de masurare a audientelor. In indoor-ul romanesc nu exista, pana acum, auditari consistente, iar solutiile folosite de fiecare operator in parte sunt foarte scumpe”, ne-a declarat Mircea Toma, jurnalist si co-proprietar al agentiei de publicitate in toalete Oops Media.
Ideea unei astfel de asociatii a aparut intr-o discutie dintre Mircea Toma si Tudor Maxim, Managing Director al Elevate. Intr-un interviu acordat Wall-Street in luna august, Mircea Toma spunea ca indoor-ul romanesc este inca pervertit de rele practici, situatie ce ar putea fi imbunatatita prin infiintarea unei astfel de asociatii.
Gasirea unei metode comune de masurare a audientei ar reduce semnificativ costurile pe care le suporta in prezent fiecare operator in parte. In plus, s-ar asigura neutralitatea si relevanta rezultatelor, sustine Tudor Maxim.
La intalnirea de astazi de la Cluj vor participa reprezentanti ai firmelor de indoor Elevate, Brand Management, Indoor, MonopolyTV, OOPS Media si Salon Style, care vor defini statutul, misiunea si obiectivele Asociatiei Romane de Indoor Advertising. De asemenea, vor fi dezbatute subiecte ca: istoricul publicitatii indoor, studiul de masurare a audientei oferite de mediile de publicitate indoor, campanii neconventionale, potentialul de dezvoltare a acestui mediu in Romania.
Clujul a fost ales ca locatie pentru primul eveniment al indoor-ului romanesc datorita pote