Consumatorii nemultumiti de anumite bunuri si servicii pot face acum reclamatii online la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).
Asta pentru ca ANPC a lansat, luni, cu ocazia aniversarii a 15 ani de la infiintare, un nou site. Presedintele Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor, Dan Vlaicu, a declarat, luni, ca acest site a fost realizat pe baza cerintelor consumatorilor.
"In doar trei ore de la deschiderea site-lui au fost inregistrate 15 reclamatii", a precizat Dan Vlaicu. Presedintele ANPC a subliniat ca in cei 15 ani de activitate, institutia pe care o conduce a inregistrat 400.000 de reclamatii si a efectuat peste un milion de controale.
Potrivit presedintelui ANPC, consumatorii au la dispozitie de acum o gama mai larga se informatii: legislatia specifica, initiative ale institutiei, programe pentru educarea si informarea tinerilor.
Site-ul va avea si o noua sectiune destinata copiilor, ANPC Junior, care are ca scop in opinia lui Vlaicu, "formarea consumatorilor maturi de maine". "Este foarte important sa avem un consumator bine informat si educat, capabil sa faca o alegere in deplina cunostinta de cauza, sa stie cum sa se fereasca de unele produse care pot deveni periculoase, ca de exemplu alimentele expirate", a spus presedintele ANPC.
Vlaicu a adaugat ca activitatea de educare si informare a cetatenilor va antrena resurse noi pentru ca se va pune un accent special pe invatarea tinerilor in legatura cu tot ce presupune calitatea de consumator.
Consumatorii nemultumiti de anumite bunuri si servicii pot face acum reclamatii online la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).
Asta pentru ca ANPC a lansat, luni, cu ocazia aniversarii a 15 ani de la infiintare, un nou site. Presedintele Autoritatii Nationale pentru Prot