Sony Music trebuie sa plateasca 5 milioane de dolari unei mici case de discuri pentru ca nu i-a difuzat logoul pe albumul Meat Loaf's Bat Out of Hell, care a rulat in Statele Unite ale Americii, informeaza BBC.
Decizia vine dupa ce Tribunalul a decis in 1998 ca Sona sa includa logoul Cleveland International in viitoarele albume inregistrate.
Sony insa nu a respectat aceasta decizie. Fondatorul casei de discuri Cleveland, Steve Popovich a declarat: "Am muncit foarte mult si datorita mie au incasat foarte multi bani"
Sony a declarat ca logoul nu a fost inregistrat dintr-o greseala si ca aceasta va fi reparata.
Sony Music trebuie sa plateasca 5 milioane de dolari unei mici case de discuri pentru ca nu i-a difuzat logoul pe albumul Meat Loaf's Bat Out of Hell, care a rulat in Statele Unite ale Americii, informeaza BBC.
Decizia vine dupa ce Tribunalul a decis in 1998 ca Sona sa includa logoul Cleveland International in viitoarele albume inregistrate.
Sony insa nu a respectat aceasta decizie. Fondatorul casei de discuri Cleveland, Steve Popovich a declarat: "Am muncit foarte mult si datorita mie au incasat foarte multi bani"
Sony a declarat ca logoul nu a fost inregistrat dintr-o greseala si ca aceasta va fi reparata.