Cosmin Coman • Nici unul dintre logo-urile si sloganurile trimise de catre ieseni pentru concursul "Iasi 600" nu a fost pe placul oamenilor de cultura
Reprezentantii municipalitatii au anuntat ieri ca nici una dintre variantele de logo si slogan care au participat la concursul "Iasi 600" nu a fost declarata castigatoare. Comisia care a analizat creatiile tinerilor a fost formata din 13 membri, majoritatea fiind oameni de cultura din Iasi. "S-a luat decizia sa nu se acorde premiul. Multe dintre propuneri nu erau frumoase, nu faceau nici o referire la viitor, la ce va urma dupa 2008. Comisia a decis ca nici una dintre creatii nu a indeplinit conditiile impuse. Drept premiu pentru concurenti, vom face o expozitie in centrele de cartier cu acele desene, le vom pune pe site si le vom inmana cate o diploma de participare", a declarat Cosmin Coman, directorul Directiei Strategii din cadrul primariei.
In urma sedintei de ieri de la primarie, s-a luat decizia ca, in termen de doua saptamani, studentii de la Universitatea de Arte "George Enescu" sa conceapa un logo si un slogan. "In cazul in care nu vom fi multumiti nici de acele creatii, vom angaja o firma privata care sa realizeze acest lucru. Speram sa iasa pana la urma. Asta e! Totodata, pe 3 decembrie vom avea o intalnire pentru a stabili un grup de 30 de proiecte care vor fi finantate obligatoriu. Pana acum am primit 216 proiecte in valoare totala de 282 miliarde lei (28,2 milioane RON - n.r.)", a mai declarat Cosmin Coman. Printre cele mai inedite proiecte care au fost propuse se afla Concursul "Crosul pensionarilor", alungarea ciorilor din Copou, editarea revistei "Melc, melc, codobelc", realizarea unei fantani arteziene pe care sa fie cuprinse 600 de scene din istoria orasului, organizarea unui concert al formatiei U2, un atelier de circ, spectacolul de balci "Vasilache si Marioa