Compania IT Asesoft Distribution vrea pentru anul viitor dezvoltarea mărcii proprii de monitoare LCD, Horizon, prin atingerea unei cote de piaţă de 10% şi păstrarea primului loc între mărcile româneşti de monitoare LCD, a anunţat ieri compania. „În ultimii doi ani, piaţa de monitoare a cunoscut o transformare rapidă, astfel că, în prezent, 94% dintre clienţi se îndreaptă către monitoarele LCD şi doar 6% către cele cu tub catodic. După estimările noastre, piaţa totală va tinde spre 950.000 de unităţi, în creştere cu aproximativ 35% faţă de anul anterior. Asesoft deţine o cotă de piaţă de aproximativ 20% din vânzarea mărcilor Horizon, LG şi Samsung, fiind, astfel, unul dintre liderii pe acest segment al pieţei IT de distribuţie. Horizon deţine 7,5% din piaţă în trimestrul al treilea al anului 2007, situându-se pe locul patru între preferinţele românilor, iar la nivelul anului 2008 ţintim o cotă de 10%“, a declarat Iulian Stanciu, director general Asesoft Distribution.
Orientarea românilor către LCD-uri a favorizat dezvoltarea mărcii Potrivit oficialului Asesoft, evoluţia pozitivă se datorează, în principal, raportului foarte bun preţ-performanţă, condiţiilor de livrare şi caracteristicilor tehnice ale produsului. Transformarea pieţei a favorizat dezvoltarea constantă, orientarea către LCD în proporţie majoritară fiind în beneficiul Horizon. Menţinerea pe locul întâi între brandurile româneşti este un obiectiv pentru Horizon prin diversificarea continuă a gamei de produse. Compania a acordat o atenţie deosebită acestei mărci, pe care a dezvoltat-o cu foarte mare atenţie, în special pentru companiile care asamblează şi vând PC-uri. „Horizon este marca de produse dezvoltată de Asesoft în care au fost investite resurse importante şi care ne aduce deja o cotă de piaţă importantă. Clasificarea pe locul patru între mărcile preferate de români, înaintea unor nume consacra