Casa de Economii si Consemnatiuni (CEC) isi va schimba imaginea si va oferi servicii bancare pe internet, potrivit strategiei de rebranding a bancii, a anuntat, marti, vicepresedintele CEC, Mihaela Popa, in cadrul conferintei "Comunicare-Bani-Dezvoltare".
Desi vicepresedintele CEC nu a dat mai mai multe detalii privind campania de schimbare a imaginii bancii, presedintele CEC, Radu Gratian Ghetea, declarase in luna mai ca aceasta ar putea presupune schimbarea siglei, insa nu si a numelui bancii.
Potrivit lui Ghetea, strategia CEC prevede trei faze, din iunie 2007 pana in 2011, care au ca scop eficientizarea, modernizarea, dezvoltarea si consolidarea bancii.
"Primul proces urmeaza sa se finalizeze pana la sfarsitul anului 2009, iar principala tinta o reprezinta eficientizarea si modernizarea bancii si fidelizarea clientilor. In prezent, clientii fideli ai bancii sunt persoane mature, de varsta a doua sau a treia, "dar trebuie sa vina la CEC si clienti tineri", spunea Ghetea.
In aceasta prima faza, conducerea bancii isi propune sa creasca nivelul productivitatii pe salariat, sa diversifice produsele si sa le diferentieze de cele ale altor banci.
A doua etapa ar urma sa se finalizeze in 2010 si vizeaza dezvoltarea bancii, prin consolidarea acesteia si cresterea performantei, pentru a putea concura cu orice alta banca comerciala, iar ultima etapa este una de consolidare si ar trebui sa se incheie in 2011.
Strategia de dezvoltare a Casei de Economii si Consemnatiuni pentru 2007-2011 prevede atingerea unei cote de piata de 5,5-6%, dupa active, din totalul sistemului bancar romanesc.
Casa de Economii si Consemnatiuni (CEC) isi va schimba imaginea si va oferi servicii bancare pe internet, potrivit strategiei de rebranding a bancii, a anuntat, marti, vicepresedintele CEC, Mihaela Popa, i