Reteaua BarTV, parte a Monopoly Media, se extinde in Iasi prin lansarea sistemului sau de InStore TV in sase restaurante si baruri iesene. Extinderea a fost realizata prin francizare, sistem pe care Monopoly Media intentioneaza sa il foloseasca si pentru celelalte produse ale sale: PharmaTV, BeautyTV, MarketTV, DoctorTV.
BarTv este un canal de comunicare indoor ce functioneaza cu ajutorul sistemului Digital Signage (InStore Tv) in baruri, pub-uri, cafenele si cluburi. A aparut pe piata in luna aprilie 2006 cu 5 baruri in care initial rulau doar programe, fara publicitate. In acest moment BarTV ruleaza in 80 de locatii din Bucuresti iar programele sale cuprind in mare masura si publicitate. Pentru extinderea in Iasi, Monopoly Media a ales locatiile Mamma Mia, Star Pub, Alila, For Fun, Memento si Rocafella.
“Francizarea reprezinta o prioritate pentru consolidarea teritoriala precum si pentru o dezvoltare rapida. In cazul francizei din Iasi investitia noastra este de aproximativ 1500 euro / bar. In acest cost intra si mentenanta sistemului”, a declarat, pentru Wall-Street, Mihnea Manu, director executiv Monopoly Media.
Pentru a deschide o franciza Monopoly Media, sunt necesare, in primul rand, montarea unui server, a conecticii, a monitoarelor si a conexiunii la Internet de 1MB, folosita exclusiv pentru transmiterea de programe. Urmeaza semnarea unui contract Francizor (Monopoly) – Francizat, iar francizatul trebuie sa incheie, la randul sau, contracte cu locatiile.
Echipamentele sunt proprietatea Monopoly, iar francizatul plateste o taxa lunara pe locatie pentru fiecare echipament instalat, in functie de numarul de ecrane din fiecare locatie. Suportul video este reprezentat de ecrane plate plasma 106cm sau LCD 48cm amplasate in zonele cu timp mare de asteptare (bar, mese, etc).
BarTV are o emisie dedicata exclusiv unei retele de b