Achiziţionarea cotidianului "ProSport" va încinge lupta pe segmentul sport dintre trustul Media Pro şi Intact . În următorul an, companiile Media Pro şi Intact se vor confrunta aprig pe Achiziţionarea cotidianului "ProSport" va încinge lupta pe segmentul sport dintre trustul Media Pro şi Intact .
În următorul an, companiile Media Pro şi Intact se vor confrunta aprig pe segmentul sport. Achiziţionarea cotidianului "ProSport" îi forţează mâna familiei Voiculescu să investească în acest domeniu pentru a-şi păstra supremaţia, deţinută în prezent de "Gazeta Sporturilor". Media Pro îşi consolidează platforma sport.
În "ultimele minute" ale anului, Adrian Sârbu a reuşit un transfer de senzaţie: cumpărarea cotidianului "ProSport" de la trustul elveţian Ringier. A fost o mutare mult comentată în presă, încă din vara acestui an.
Cele două părţi nu au dezvăluit suma tranzacţiei, dar la bursa zvonurilor aceasta a fost cotată la aproximativ opt milioane de euro. În urmă cu cinci ani, Adrian Sârbu vindea "ProSport" către trustul Ringier pentru cifra (conform zvonurilor de atunci) de şase milioane de euro.
Astfel, cele două companii, Publimedia International (divizia de print a lui Adrian Sârbu) şi Ringier România, şi-au pasat ziarul ca pe un bulgăre de oţel fierbinte. Căci un ziar de sport este o afacere grea în România. Cheltuieli mari, investiţii majore, echipe specializate care se formează greu şi venituri din publicitate care se obţin cu mari eforturi, din cauza capriciilor pieţei de advertising.
Când Adrian Sârbu a vândut "ProSport" elveţienilor, decembrie 2003, publicaţia avea "echipa de aur" condusă de Ovidiu Ioaniţoaia (director) şi Cătălin Tolontan (redactor-şef). La câteva luni după ce Ringier l-a cumpărat, redacţia a demisionat în "bloc" şi s-a angajat la "Gazeta Sporturilor", ziar aparţinând grupului Intact, controlat de Dan Voicule