Consilierul local Daniel Oajdea crede ca majorarea pretului biletelor pentru transportul in comun pe mijloacele Regiei Autonome de Transport Public (RATP), proiect care va fi discutat astazi in sedinta de Consiliu Local, nu este justificata. "La Bucuresti, o calatorie costa 11.000 lei (1,1 RON - n.r.), iar acolo distantele intre statii sunt mult mai mari. La Iasi, aceasta va costa 15.000 lei (1,5 RON - n.r.). La Iasi, un abonament va fi 930.000 lei (93 RON), la Bucuresti este 460.000 lei (46 RON - n.r.). O situatie asemanatoare este si la Timisoara sau Constanta. De aceea, ii rog pe toti consilierii sa nu voteze majorarea de pret pentru biletul RATP pentru ca aceasta majorare este doar o acoperire a cheltuielilor din campania electorala a social democratilor", a declarat democratul Daniel Oajdea.
Acesta a adaugat ca managementul Regiei este defectuos si ca de fapt acesta face parte dintr-un proiect in spatele caruia se ascund anumite interese pentru realizarea unor proiecte imobiliare. "Regia are doua proprietati, una de 4 hectare la Gara, iar alta de 4,2 hectare in Tudor Vladimirescu. Cred ca se urmareste falimentarea Regiei pentru ca anumiti oameni de afaceri sa puna mana pe terenurile respective. Vrem sa aflam situatia reala a RATP. Ma intriga si faptul ca mai multi angajati ai primariei si ai Politiei Comunitare merg fara bilet, desi nu au acest drept", a mai declarat Daniel Oajdea, care a mai pledat si pentru amenajarea unei autogari civilizate in municipiu.
Consilierul local Daniel Oajdea crede ca majorarea pretului biletelor pentru transportul in comun pe mijloacele Regiei Autonome de Transport Public (RATP), proiect care va fi discutat astazi in sedinta de Consiliu Local, nu este justificata. "La Bucuresti, o calatorie costa 11.000 lei (1,1 RON - n.r.), iar acolo distantele intre statii sunt mult mai mari. La Iasi,