Aproximativ 5% dintre bulgari cumpara produsele cu preturi reduse prezentate in pliantele promotionale pe care le primesc de la retailerii ce activeaza pe piata, cel mai mare numar de consumatori fiind intalnit in Sofia, potrivit unui studiu al companiei de cercetare de piata GfK, citat de Dnevnik.
Pliantele promotionale ale retailerilor sunt citite de 23% dintre persoanele care au participat la studiu, in timp ce un procent de 8% dintre cei intervievati prefera sa arunce nedesfacute pliantele.
Materialele promotionale au cel mai mare impact asupra cumparatorilor din capitala Bulgariei, Sofia unde circa 7% dintre persoane au raspuns ca preiau din cutia postala cateva dintre pliante, in timp ce 55% le si citesc. In orasele regionale, procentele sunt de 8,9%, respectiv 44,1%.
Bauturile intrec produsele alimentare in ofertele promotionale intalnite in pliante, fiind urmate de carne, produsele de bacanie, dulciuri si produse lactate, potrivit GfK. Primele zece produse aflate cel mai des la promotie sunt vinul, branza Feta, carnea tocata, salamul uscat, sucul de fructe, iaurtul, cafeaua, pastele, ciocolata si carnea proaspata.
Nestle este compania cu cele mai multe promotii, totalizand 589 de unitati. Ea este urmata de Kraft Foods, Danone, Bella si Coca-Cola. La categoria non-food in schimb, lider este P&G care are 1.102 articole promotionale, urmat de Henkel, Nestle, Kraft Foods si Unilever.
Aproximativ 5% dintre bulgari cumpara produsele cu preturi reduse prezentate in pliantele promotionale pe care le primesc de la retailerii ce activeaza pe piata, cel mai mare numar de consumatori fiind intalnit in Sofia, potrivit unui studiu al companiei de cercetare de piata GfK, citat de Dnevnik.
Pliantele promotionale ale retailerilor sunt citite de 23% dintre persoanele care au participat la studiu, in