Aflat la volanul unui Fiat, un sofer din Ungaria a ajuns in noaptea de joi spre vineri sub rotile unui tir, in timp ce rula pe pasajul de la Remetea Mare. Politistii de la Rutiera sustin ca S. Istravan, de 64 de ani, din cauza neadaptarii vitezei la conditiile de drum, carosabilul fiind acoperit cu polei, a pierdut controlul volanului si a ajuns pe contrasens. Autovehiculul a intrat din plin sub un tir, condus regulamentar de Piotr W., de 24 de ani, din Polonia. Soferul Fiat-ului si-a pierdut viata pe loc, iar Istvan T., de 29 de ani, pasager pe scaunul din dreapa a decedat dupa cateva ore la Spitalul Judetean Timisoara. Din cauza poleiului, o ambulanta venita la locul accidentului a intrat intr-un cap de pod, insa accidentul nu a fost grav. Tot din cauza drumului acoperit cu gheata, un alt sofer a pierdut controlul unui Opel si a intrat in partea din spate a autotrenului implicat in tragedie, accidentul fiind insa unul usor.
Politistii de la Rutiera au declansat cercetarile pentru tragerea la raspundere a administratorului drumului care leaga Remetea Mare de Timisoara, deoarece portiunea acoperita cu polei nu a fost semnalizata si nici nu s-au aruncat materiale antiderapante pe soselea. "Noi am intocmit actele procedurale. Lasam instanta sa se pronunte daca administratorul drumului si-a indeplinit obligatiile, care ii revin potrivit articolului 5, alineatul 6, al ordonatei 195/2002 privind circulatia pe drumurile publice: «in cazul producerii unui eveniment rutier ca urmare a starii tehnice necorespunzatoare a drumului public, a nesemnalizarii sau semnalizarii necorespunzatoare a acestuia, precum si a obstacolelor ori lucrarilor care se executa pe acesta, administratorul drumului publice, atreprenorul sau executorul lucrarilor, raspunde, dupa caz, administrativ, contraventional, civil sau penal, in conditiile legii»", spune inspectorul principal Florin Bo