Până duminică, la Romexpo sunt expuse iahturi, bijuterii, maşini puternice şi alte mărfuri de lux care valorează peste 60 de milioane de euro. Sursa: Foto: Codrin PrisecaruSursa: Foto: Codrin Prisecaru
1 /.
Cupola de la Romexpo adăposteşte, de ieri, 60 demilioane de euro - sumăexprimată în sute de cai-puterecu multe zerouri în coadapreţului, seturi de bijuterii cu zecide karate, diamante unicat, telefoaneplacate cu aur, dormitoare încare ar putea lenevi numai ceicare-şi permit să se lepede uşor de50.000 de euro, lenjerii de pat brodatecu cristale Swarovski, bune deasortat cu halatul de baie cupietricele preţioase.
Ediţia a doua a Târgului Milionarilorîn variantă autohtonă, LuxuryShow 2007, s-a deschis iericu o seară de Gală Caritabilă, desfăşurată exclusiv sub privirile puţinelorVIP-uri prezente care şi-aupermis să se bucure de exponatelede mii de euro aliniate la Romexpo.
Un milion de euro,ca să faci afaceri în larg
Pe Princess 42 nu poţi urca decâtdescălţat, să nu cumva să laşi urmepe lemnul de tec. Este cea maiscumpă ambarcaţiune de la târg -aproape un milion de euro, cu tot cutaxe. „Are punte în aer liber, pentruplajă, iar înăuntru - tot confortul: unsalon principal pe post de living,două băi, două cabine cu câte douălocuri, muzică… tot ce vrei“, spuneFlorin Vîrlan, reprezentantul firmeiimportatoare.
Scumpă şi puternicăeste şi ambarcaţiunea adusă deNeptun Yacht. Azimut 43 S e roşu,lung de 13,37 de metri, lat de 4,29 şicostă 660.000 de euro, fără accizeşi TVA.„E numai bun de făcut afaceri înlarg“. Cine cumpără un astfel demotor-iaht? Oamenii cu bani şi custil. Doar pentru ei, cele mai multeproduse expuse la târg au motor -Bentley, Lamborghini, Dodge,Ferrari - şi tot ce vor.Cu piele de crocodil în interior şivopsea cu particule aurii la exterior,Mercedesul „preparat“ de Fab Designîn Elveţia e schim