Zeci de mii de euro pe metru pătrat: a doua ediţie a Târgului Luxury Show are două seri de excepţie, cu prezentări de modă şi de bijuterii, sâmbătă şi duminică. Brandurile de lux Zeci de mii de euro pe metru pătrat: a doua ediţie a Târgului Luxury Show are două seri de excepţie, cu prezentări de modă şi de bijuterii, sâmbătă şi duminică.
Brandurile de lux îşi aşteaptă la Romexpo clienţii şi nu numai: oricine poate privi, admira, se poate poza, eventual cumpăra, după ce plăteşte biletul de intrare la târg de 50 lei. De departe, cele mai scumpe piese ale târgului sunt, în materie de maşini, modelul Bentley Azzuro, care costă 450.000 de euro.
Şi Maybach-ul de 360.000 euro (fără opţiuni) atrage privirile bărbaţilor mai ceva ca o femeie cu nărav şi frumoasă de pică. "Bijuteria" colecţiilor de maşini este însă un Mercedes CLK Design cu interior din piele de crocodil încrustat cu aur, care costă "doar" 180.000 de euro.
În materie de confort, limuzina Hummer cu 22 de locuri, cu şemineu, banchetă şi bar este ceva nemaivăzut de români. Poate doar cei cu buzunare groase, care fac sesiuni de shopping la Las Vegas, să mai fi admirat asemenea minune a cailor putere. Promoteriţele care o ocupă se simt ca pe bulevard: deşi au intrat vreo şapte-opt în el, este loc destul şi pentru şapte-opt băieţi!
Iaht de un milion de euro
Iahturile, noua modă care se răspândeşte şi printre milionarii noştri, au ca vedetă modelul Princess care, cu tot cu taxe, costă un milion euro. Un pic mai "modest", pentru cei care se gândesc dacă să-şi achiziţioneze avion sau iaht, este Azimut 68, de 850.000 euro. Reprezentanţii firmei expozante ne-au declarat că Azimutul (care are o lungime de 13,2 m) este ca şi vândut: "Există un cumpărător pentru el şi alţi trei aşteaptă modelul pe comandă.
Alte modele, un pic mai mici, precum Evolution 39 (de 12,14 m), sunt la