Colaborarea dintre electronice şi jucării s-a integrat comercial in gama de produse "electronice neconvenţionale". Un business care a crescut in acest an cu 30% pe piaţa romănească.
Colaborarea dintre electronice şi jucării s-a integrat comercial in gama de produse "electronice neconvenţionale". Un business care a crescut in acest an cu 30% pe piaţa romănească.
Piaţa produselor electronice, electrocasnice şi IT&C din Romănia a ajuns la valoarea de 1 miliard de euro, inregistrănd un ritm de creştere mai mare, comparativ cu pieţele internaţionale, spun jucătorii din domeniu. Printre produsele comercializate cu succes şi pe piaţa noastră sunt şi cele din segmentul "electronice neconvenţionale", care in prezent inregistrează un ritm anual de creştere de 30%, a declarat Mihaela Irimia, Sales Manager Flamingo International. In acest sens, compania a inceput să văndă in Romănia produsele electronice sub marca "Disney": televizor CRT/DVD, CD Player, ceas cu alarmă şi radio FM, precum şi DVD player. "In următoarea perioadă produsele neconvenţionale vor genera o schimbare semnificativă pentru intreaga piaţă de produse electronice, electrocasnice şi IT&C din Romănia", spune Irimia,estimăndu-se că pănă in 2010 produsele comercializate sub marca "Disney" vor depăşi valoarea de 7 milioane de euro. Dar electronicele "Disney" nu sunt singure pe piaţă.
ŞI ALŢII. O altă companie prezentă pe piaţa noastră prin "produse electronice neconvenţionale" este Hannspree: minitelevizoare LCD "incorporate" in diverse animale din pluş. De altfel, in cadrul ultimei ediţii HiFiArena (din luna noiembrie) vizitatorii au putut testa diferitele modele.
DIN FILME. CD Player-ul Disney se prezintă ca o jucărie veritabilă, o cutiuţă de bijuterii (pentru fetiţe) şi un cufăr din gama "Piraţii din Caraibe" (pentru băieţi), dispozitiv care beneficiază şi de sistem