Hai sa va explic de ce ministrul Transporturilor, renumitul mercenar politic Ludovic Orban, care si-a construit cariera facand praf Alianta D.A., s-a descompus sub ochii nostri. De ce s-a facut bucatele care au fost imprastiate in toate vanturile, ca acele personaje din unele filme care sunt atat de total corupte ca atunci cand, dupa multe asteptari, eroul pozitiv le strapunge in sfarsit, ele nu cad greu, cu sangele curgand siroaie din toate gaurile, ci se destrama in particule, se scurg in praf, se topesc in noroiul din care s-au intrupat si eroul o imbratiseaza pe eroina nu in prezenta cadavrului dusmanului, cum e traditional, ci in absenta lui, pentru ca dusmanul era atat de odios incat moartea lui sfideaza legile naturii si el nu mai are nici macar dreptul de a avea un cadavru.
Vina numarul unu a lui Ludovic Orban este ca s-a crezut deasupra legilor naturii. Ce om cu scaun la cap ar conduce, asa cum s-a laudat el, saptezeci de mii de kilometri in sapte luni de cand e ministru? si cand mai e si un antitalent, care a facut deja patru accidente in patru ani? Ministrul Transporturilor are o armata de soferi. De ce isi conduce singur cele trei Audi-uri, sau cate o avea ministerul, pe toate santierele patriei, si chiar de la petreceri la care a baut un pahar, si chiar cand orasul e acoperit de gheata si zapada? Ca e mai barbateste asa, ca iti simti sangele in tine cand tragi singur de volan si patrunzi prin trafic ca printr-o muiere consimtitoare? Eh, asta e un pacat cunoscut, se numeste machism si e riscant. Ca deh, pentru placeri platim. Cu cat mai mare riscul, cu atat mai mare decontul. Mai multi barbati de stat de la noi impartasesc acest viciu. Ca trebuie oarecare savoir faire si ca sa stii cum sa te acomodezi cu soferul. Odata, cand urcam pentru prima oara intr-o anumita masina oficiala, soferul, desi om serios si adult, mi-a deschis portiera din dreapta fa