Multe titluri noi , tarabe mai pline si site-uri mai accesate; mai multe posturi TV si tranzactii mai valoroase; schimbari la nivel managerial, migrari si demisii, o promovare cu rezonanta internationala. 2007 a fost un an plin pentru mass-media din Romania, iar 2008 se anunta si mai vivace.
Piata de publicatii tiparite a crescut si s-a diversificat, iar tranzactiile intre marile grupuri media s-au lasat speculate, comentate si confirmate. Numarul titlurilor de pe tarabe s-a inmultit in ultimul an cu aparitii succesive de cotidiane, saptamanale, lunare si trimestriale. Grupul Realitatea-Catavencu si-a intarit pozitia pe zona de business prin lansarea, in prima jumatate a anului, a revistei saptamanale Money Express si a cotidianului Business Standard. Pe segmentul politic, Adevarul Holding a lansat, in luna decembrie, revista lunara sub licenta americana Foreign Policy.
Revistele glossy s-au inmultit si ele, prin lansarea de sase noi titluri: revista lunara pentru barbati Esquire si publicatia trimestriala pentru femei Harper’s Bazaar, importate de Sanoma Hearst Romania, precum si revistele lunare pentru femei Psychologies (editata de Edipresse AS Romania), Prevention (Liberis Publications), Eve (Intact) si J’adore (Grup Realitatea-Catavencu).
Ziarelor tabloide li s-a adaugat CanCan, editat de echipa saptamanalului Ciao, dar si Click!, titlu care a inlocuit tabloidul Averea, din portofoliul Adevarul Holding. 2007 a fost un an prielnic si pentru presa locala, unde Inform Media a lansat ziarele Cluj Expres si Hunedoara Expres, iar Intact a scos Ghimpele Iesean.
Presa scrisa a fost, anul acesta, si subiectul unor tranzactii cu rezonanta. Considerata de multi “tranzactia anului in presa scrisa”, reintoarcerea ProSport din portofoliul Ringier in cel al Publimedia, a avut loc contra sumei de 8,3 milioane de euro. In schimb, compania lui Sarbu a pi