Romănii au primit Anul Nou aşa cum se cuvine: mesele au fost imbelşugate, şampania a curs in valuri, cerul s-a luminat de artificii, iar distracţia a fost pe săturate. Revelionul petrecut in pieţe, la restaurant, la munte sau la mare, in străinătate sau in intimitatea propriei locuinţe l-a costat, in medie pe fiecare romăn circa 50 de euro, ceea ce ridică bugetul total la circa un miliard de euro. ⢠Iarna pe plajă ⢠La "Vanghelion", pe persoană fizică
Romănii au primit Anul Nou aşa cum se cuvine: mesele au fost imbelşugate, şampania a curs in valuri, cerul s-a luminat de artificii, iar distracţia a fost pe săturate. Revelionul petrecut in pieţe, la restaurant, la munte sau la mare, in străinătate sau in intimitatea propriei locuinţe l-a costat, in medie pe fiecare romăn circa 50 de euro, ceea ce ridică bugetul total la circa un miliard de euro.
Romănii au luat cu asalt magazinele pentru a incepe Anul Nou cu o masă imbelşugată. Şampania a fost cea mai bine văndută băutură in perioada dinaintea Anului Nou, fiind nelipsită din coşul de cumpărături ale miilor de clienţi care au stat la coadă la hipermarketuri. Preţul unei sticle de vin spumos, pe care mulţi romăni il asociază cu şampania, porneşte de la şase lei şi poate ajunge la 10 lei, acesta fiind cel mai bine văndut, insă o sticlă de vin spumant, şampania, costă intre 12 lei şi 150 lei, in funcţie de gusturile, pretenţiile, dar mai ales veniturile consumatorilor. Pe lăngă şampanie, foarte căutată a fost şi apa plată sau minerală, preţul unei sticle de doi litri fiind cuprins intre 1,5 şi 2 lei, urmată de bere şi vin (in special cel demidulce comercializat la cinci lei sticla). Aglomeraţie a fost şi la raionul de sucuri, unde in topul preferinţelor se situează brandurile cunoscute, toate cu preţuri intre 2,4 şi cinci lei. Fiecare coş de cumpărături conţinea, pe lăngă bău