Producatorul francez de haine Lacoste nu mai are exclusivitate asupra logoului in forma de crocodil, dupa ce a pierdut procesul intentat unui cabinet stomatologic care folosea acelasi simbol grafic.
Dentistii britanici Tim Rumney si Simon Moore au depus in 2004 cererea de inregistrare a logoului reprezentand un crocodil verde, insa la scurt timp Lacoste a facut contestatie. Producatorul de haine a sustinut ca sigla se aseamana foarte mult cu a lor, care infatiseaza un crocodil verde, vazut din profil.
O audiere care a avut loc in mai 2007 a dat dreptate celor doi medici dentisti, insa echipa de avocati a companiei franceze a facut apel. Dentistii au avut din nou castig de cauza, astfel ca vor putea folosi in continuare crocodilul pe sigla cabinetului lor.
Rumney a declarat insa ca este uimit de cat de mari au fost dificultatile intampinate.
"Nu consideram ca ne aflam pe aceeasi piata cu Lacoste si nu vedem de ce ne-am incomoda unul pe altul", a mai spus Ramsey citat de AFP.
Lacoste este obligat sa mai plateasca medicilor 1.500 de lire sterline cheltuieli de judecata.
Producatorul francez de haine Lacoste nu mai are exclusivitate asupra logoului in forma de crocodil, dupa ce a pierdut procesul intentat unui cabinet stomatologic care folosea acelasi simbol grafic.
Dentistii britanici Tim Rumney si Simon Moore au depus in 2004 cererea de inregistrare a logoului reprezentand un crocodil verde, insa la scurt timp Lacoste a facut contestatie. Producatorul de haine a sustinut ca sigla se aseamana foarte mult cu a lor, care infatiseaza un crocodil verde, vazut din profil.
O audiere care a avut loc in mai 2007 a dat dreptate celor doi medici dentisti, insa echipa de avocati a companiei franceze a facut apel. Dentistii au avut din nou castig de cauza, astfel ca vor putea folos