Organizarea catastrofală şi indiferenţa companiilor aeriene au dus la întârzieri de peste 30 de ore la zborurile spre Viena şi Londra . Sute de oameni au fost nevoiţi să doarmă pe jos în Organizarea catastrofală şi indiferenţa companiilor aeriene au dus la întârzieri de peste 30 de ore la zborurile spre Viena şi Londra .
Sute de oameni au fost nevoiţi să doarmă pe jos în incinta Aeroportului "Henri Coandă" pentru că avioanele care ar fi trebuit să-i ducă la destinaţie nu s-au mai ridicat de la sol din cauza vremii. Reprezentanţii companiilor aeriene i-au ignorat total.
La fel şi conducerea aeroportului. Mai bine de 30 de ore, pasagerii ghinionişti au avut de înfruntat, pe lângă nepăsarea autorităţilor, şi preţurile exorbitante ale magazinelor din aerogară. Ieri-dimineaţă, după mai bine de 30 de ore de aşteptare, nervii pasagerilor au cedat.
Peste 200 de pasageri ai companiilor low-cost Wizz Air şi Sky Europe au ameninţat, ieri-dimineaţă, că vor bloca intrările şi ieşirile din aerogară dacă nu vor pleca în cel mai scurt timp către destinaţiile pentru care plătiseră biletele. "Îşi bat joc de noi! Este strigător la cer! Numai aici se întâmplă aşa ceva. De asta ne este ruşine să spunem că suntem români!", strigau revoltaţi oamenii, ajunşi la capătul răbdării.
"Trebuia să plecăm de ieri (n.r. joi) la Londra, cu o cursă low-cost a companiei Wizz Air", ne-a povestit, cu lacrimi în ochi, o femeie care trebuia să ajungă joi în Anglia, unde lucrează împreună cu soţul său. "Am fost aproximativ 160 de persoane. Femei gravide, mulţi copii mici…
La ora 6.05 trebuia să decolăm de pe Aeroportul Băneasa, dar ne-au dat bagajele în braţe şi ne-au urcat în două autobuze şi ne-au adus la Otopeni. Aici am stat la Poarta 9 până aseară, la 20.00, când ne-au dus pe pistă unde ne-am îmbarcat într-o altă aeronavă. Numai că nu am reuşit să plecăm. Trap