Vanzarile Mercedes-Benz Cars, divizia de automobile de lux a grupului Daimler, au crescut anul trecut cu 2%, la un nivel record de aproape 1,29 milioane de unitati, ca urmare a cererii ridicate pentru modelul Mercedes-Benz Clasa C si vehiculele sport utilitare, transmite Reuters.
In cazul bandului Mercedes-Benz, vanzarile au avansat cu 3,2%, la aproape 1,19 milioane de unitati, se arata intr-un comunicat al productorului german de automobile.
Numarul de masini comercializate sub marca Smart a scazut cu 10,3%, la 100.600 de unitati.
Vanzarile de limuzine Maybach s-au mentinut anul trecut la un nivel constant de 400 de masini.
Mercedes-Benz a lansat o noua versiune a modelului Clasa C in martie 2007, ceea ce a contribuit la reducerea decalajului fata de BMW, liderul de piata pe segmentul automobilelor de lux.
BMW a devenit lider de piata in 2007, cu o crestere a vanzarilor de 8,3%, la 1,35 de milioane de masini, in primele 11 luni.
Daimler a vandut anul trecut 261.500 de automobile Mercedes Clasa C, in crestere cu 57% fata de anul anterior.
Vanzarile de vehicule sport utilitare au avansat cu 6%, la 180.100 de unitati, acestea fiind cele mai vandute branduri SUV pe segmentul premium din Europa de Vest si Germania.
In cazul modelului Smart cu doua locuri, vanzarile au urcat cu 43%, la 97.200 de unitati, iar automobilul urmeaza sa fie lansat in aceasta luna si pe piata americana. Vanzarile Mercedes-Benz Cars, divizia de automobile de lux a grupului Daimler, au crescut anul trecut cu 2%, la un nivel record de aproape 1,29 milioane de unitati, ca urmare a cererii ridicate pentru modelul Mercedes-Benz Clasa C si vehiculele sport utilitare, transmite Reuters.
In cazul bandului Mercedes-Benz, vanzarile au avansat cu 3,2%, la aproape 1,19 milioane de unitati, se arata int