Grupul Peugeot-Citroen, numarul doi in Europa la productia de autovehicule, a avut in 2007 vanzari mai mari cu 3,8%, pe fondul cresterii cererii de pe pietele emergente si al aparitiei unor modele noi, scrie Bloomberg. Vanzarile marcilor Peugeot si Citroen au atins 3,43 milioane de unitati anul trecut. Vanzarile din vestul Europei au crescut, pentru prima data din 2002, cu 1,2 procente, atingand 2,32 milioane de unitati. Reprezentantii producatorului francez au anuntat ca pentru 2008 estimeaza o crestere de 5% a vanzarilor datorata lansarii de noi modele. Christian Streiff, CEO al Peugeot-Citroen din 2006 cand a venit la conducerea producatorului auto dupa o scurta perioada ca director al Airbus, a demarat anul trecut in luna mai un plan de restructurari majore. Obiectivul principal al planului era reducerea costurilor fixe ale companiei cu 30%, dar se urmarea si eficientizarea procesului de creare de noi modele si imbunatatirea operatiunilor din afara procesului de productie. Rivalii de la Renault, care au anuntat si ei pentru 2008 o serie de restructurari si imbunatatiri, au vandut cu 2,2% mai multe masini in 2007 fata de anul precedent. Grupul Peugeot-Citroen, numarul doi in Europa la productia de autovehicule, a avut in 2007 vanzari mai mari cu 3,8%, pe fondul cresterii cererii de pe pietele emergente si al aparitiei unor modele noi, scrie Bloomberg. Vanzarile marcilor Peugeot si Citroen au atins 3,43 milioane de unitati anul trecut. Vanzarile din vestul Europei au crescut, pentru prima data din 2002, cu 1,2 procente, atingand 2,32 milioane de unitati. Reprezentantii producatorului francez au anuntat ca pentru 2008 estimeaza o crestere de 5% a vanzarilor datorata lansarii de noi modele. Christian Streiff, CEO al Peugeot-Citroen din 2006 cand a venit la conducerea producatorului auto dupa o scurta perioada ca director al Airbus, a demarat anul trecut in lu